sobota, 5 maja 2012

JMN część 4 by Olgg .


'' Zwrot akcji ''
Wybiegliście z domu, nawet nie zdążyłaś wziąć kurtki, ''władowali'' cię do samochodu i ruszyliście przed siebie, nie było miejsca więc musiałaś usiąść na kolanach .. Liama . Li : Zagrajmy w prawda czy wyzwanie ! Ty : Ja zaczynam <zastanawiasz się> Zayn ! Z : Prawda . Ty : hmm .. jakbyś umiał pływać, ja i twoja mama zaczęłybyśmy tonąc którą pierwszą byś uratował ? Z : Mamę, a później utonął bym z tobą . Lo : Jakie to słodkie, mogę już rzygać ? Zayn chciał zabić Lou wzrokiem . Lo : Żartowałem ! Z : Wybieram cię Louis ! Lo : Zadanie . Malik szepnął coś Niallowi na ucho, ten wyszedł i pobiegł do sklepu, przyszedł z torbą pełną jedzenia, dyskretnie podał coś Zaynowi, a ten powiedział : Masz złapać jak pies tą marchewkę . Kiedy Lou wykonał wyzwanie , spytał się :  a mogę zjeść  ? Z : Niech ci będzie . Graliście prawie 2 godziny. Liam wyjrzał za okno i krzyknął : Jesteśmy ! Wychodząc z samochodu Harry złapał cię za pupę . Ty : Co ty robisz !? H : Jesteś taka kusząca < ugryzł twoje ucho > . Ty : Zostaw mnie ! <odepchnęłaś go> . Odbiegłaś szybko od niego, zauważyłaś Malika na ławce i usiadłaś obok. Z : Moja niespodzianka to .. wspólne wakacje . Dowiedziałem się że jezioro jest niedaleko no i postanowiłem cię zabrać, no ale chłopaki też chcieli, obiecali że nie będą nam przeszkadzać, mam nadzieję .. .  Pocałowałaś go namiętnie w usta . Zayn wstał, wziął cię za rękę i poszliście do hotelu, uciekaliście przed paparazzi . W końcu weszłaś do swojego pokoju, położyłaś na łóżku, nagle wszedł Harry ''rzucił '' się na ciebie, krzyczałaś aby przestał , nie mogłaś się wyrwać . W końcu ci się udało, uderzyłaś go , aż tak że zwijał się z bólu . Ty : Harry ! Co ty wyprawiasz ?! H : A kto powiedział że jestem Harry .. < i wyszedł z pokoju> . Całą noc , rozmyślałaś, o co w tym wszystkich chodzi . Następnego dnia, poszłaś do pobliskiego marketu, zauważyłaś na pierwszych stronach gazet swoje zdjęcie i Zayna, a obok niego było twoje jak próbowałaś się uwolnić od loczka, a podpis pod nim  : Którego wybierze z One Direction ?  Którego zdradza ? itp. Odwróciłaś się i ujrzałaś Malika, trzymającego gazetę, który ma łzy w oczach . Ty : Zayn ! Poczekaj ! Ja wytłumaczę ! Z : Odejdź ! I pobiegł w stronę hotelu, chciałaś dogonić go, ale zatrzymał cię ‘ Styles ‘ . H : Cześć mała. Ty : Niee ! Zooo .. <zakrył twoje usta>

____
i jak ?

2 komentarze:

  1. Supeeeeeeeeeer ♥♥ Pisz dalej ! ; ***

    OdpowiedzUsuń
  2. Skomentujesz ? :) http://onedirection-opowiadania-moje.blogspot.com/ To dla mnie ważne :)

    OdpowiedzUsuń