wtorek, 29 maja 2012

' Miła niespodzianka ' by Olgg ; 3 .


Napisałam imagin z Harrym dla Karo, która chciała, proszę ; ** ♥ .

Obudziły cię promienie Słońca, wpadające przez otwarte okno . Przeciągnęłaś się, otworzyłaś oczy i spojrzałaś na swój telefon , była godzina 7.04 i sms, z nadzieją że od niego, ale to była tylko reklama . Zrzuciłaś z siebie kołdrę, pobiegłaś do łazienki, aby odświeżyć się, gdy wróciłaś do pokoju czekał na ciebie sms od Harrego : '' Dzień dobry, stęskniłem się ♥ '' . I od razu na twojej twarzy pojawił się uśmiech .  Już gotowa do wyjścia, ubrałaś tylko swoje białe converse i wyszłaś przed dom, a tam na ulicy było napisane ''  Kocham Cię ! Twój Harry . '', a wokół tego pełno narysowanych serduszek . Zrobiło ci się miło . Poszłaś dalej, skręcałaś zawsze obok wysokiego i szarego muru, ale dzisiaj wygląda inaczej, bo widniał na nim napis '' Chodź, stwórzmy kilka pięknych wspomnień. ~ H .'' gdy go przeczytałaś, byłaś przepełniona szczęściem . Włączyłaś muzykę, puściłaś 1D – Na Na Na i zamknęłaś oczy . Kiedy je otworzyłaś przed tobą stał Styles z '' otwartymi '' ramionami . Wtuliłaś się w niego i wyszeptałaś '' też cię kocham '' . Złapał cię za rękę, a drugą objął i poszliście razem do szkoły . Ty : Przez ciebie znów rysuję serduszka ! H : A w moim sercu jesteś tylko ty no i co ja mam powiedzieć ? Przytuliłaś go jeszcze mocniej . Ty : Ładnie, ładnie a kto zapomniał dać mi buziaka na przywitanie ? H : Oj, to chyba ja . Przyciągnął cię do siebie i namiętnie pocałował . 

____
Może być ? Ale to tylko dlatego że dla kogoś, a tak to czytajcie imaginy Alex, bo ja nie dodaje . 

1 komentarz: