środa, 9 maja 2012

JMN część 9 by Olgg ♥ ~ Ostatnia .


Minął rok od narodzin . Siedzisz właśnie na ławce w ogrodzie i czytasz książkę . Louis bawi się z twoją córką. Niall i Liam grają w piłkę [ jak dzieci xd ] . A Zayn właśnie idzie tym boskim krokiem w twoją stronę . Usiadł obok ciebie . Ty : masz coś mojego.. oddaj. Z:  ja? ale co? Ty: serduszko Z : nie dam Ty : daj ! Z : wymianka ? <brewka> Ty: ok, na ile? Z : na zawsze .. <jego wargi dotknęły twoich> H : Ej ! Ja też chce buziaka . Podszedł do Lou i ''pocałował go namiętnie w usta '' . Wszyscy zaczęli się śmiać . N : Oj, oj Larry . Z : O czytasz Harrego Pottera, lubię tą sagę. Ty : Znów mamy coś wspólnego,  zaraz wracam . Pobiegłaś do kuchni . Niall zauważył cię idącą z kubkiem, podbiegł i wyrwał ci go z rąk . Li : Jak tak możesz ? Tu jest łyżka ! AA ! Niall weź to wyjmij . N : Spokojnie, chciałem zobaczyć jaki to smak . Idę sobie zrobić coś do jedzenia. Ty : Mogę dostać mój kisiel ? <wkurzona, tuptałaś nogą> N : Trzymaj . Tym się nie da najeść ! Zrobiłaś face – palm . Wróciłaś do Malika . Lecz on wstał i po prostu poszedł do domu , bez słowa . Wzdrygnęłaś tylko ramionami i dalej zajadałaś się kisielem . W pewnym momencie tak z ni kąt Harry podszedł do ciebie i dał ci dwie różowe róże, później Niall białe, Louis pomarańczowe i Liam czerwone . Chłopcy ustawili się w rząd i zaśpiewali twoją ulubioną piosenkę, kiedy skończyli rozsunęli się , a za nimi stał  ubrany w garnitur Zayn przygryzający wargę, ukląkł, wyciągnął pierścionek i powiedział : Czy zostaniesz ze mną już na zawsze ?  Ty : Oczywiście, kocham cię . Z : Pokochałem świat, który miał twoje oczy, jesteś moją nadzieją na lepsze jutro . Wziął cię na ręce, Liam podał córkę i pocałowaliście się, a mała złapała was za ręce i uśmiechnęła się . 

 K O N I E C . 

______ 
To mój ostatni imagin : ) . Chyba że chcecie żebym pisała dalej ? A wgl . co sądzicie o moich opowiadaniach ?

2 komentarze:

  1. Pisz dalej dziewczynooo ♥ Kocham Cię xD ♥ To jest mega ! :D http://onedirection-opowiadania-moje.blogspot.com/ skomentujesz ? :)Będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. łoooł . genialne . PISZ KOCHANIE !

    OdpowiedzUsuń