poniedziałek, 16 kwietnia 2012

'Trans' cz. 2

H: - [t.i]! Nie, poczekaj! - zawołał przez łzy.
Ty: - Co chcesz? Zostawiłam Cię na dwa miesiące! Czy to tak wiele?!
Złapał Cię tak, że nie mogłaś się wyrwać, był zbyt sily.
H: - Sindy to moja kuzynka. Ona się mną opiekuje... Media jej płacą, żeby przekazywała wiadomości o mnie, dlatego skłamałem.
Ty: - Czy... czy to prawda? A ta nazwa w telefonie ?
H: - Sama mi się tak wpisała... Przepraszam
Po tych słowach pocałował Cię delikatnie w usta. Odwzajemniłaś gest. Spojrzałaś mu w oczy i szepnęłaś:
Ty: - Jak to się stało... wiesz ile dziewczyn na całym świecie marzy zeby być ma moim miejscu?
H: - Wiem, dlatego im o tym powiedzmy!
Momentalnie wyrwałaś się z ramion chłopaka.
Ty: - BOLI CIĘ COŚ ?! Wszystkie twoje fanki mnie znienawidzą!
H: - Jak im na mnie zależy, to będę Cię lubiły.
Ty: - Jesteś daleko w tyle chłopcze! Nieee, nie możemy.
H: - Okej.. - spuścił głowę i odszedł.
Ty: - Hola hola Stylesie!
Podbiegłaś i rzuciłaś się na niego. Zaczęliście się turlać po piasku.
H: - Moje loczki ! - zawołał i momentalnie wstał. Zaśmiałaś się i podeszłaś do załamanego Hazzy.
Ty: - Mam lokówkę w domu, chodź dziewczynko!
Pociągnęłaś go za rękę i poszliście w stronę Twojego domu. Po drodze trzymaliście sie za ręce, a on śpiewał Ci cichutko 'Taken'.
By: Alex. ♥________________________________________________________
Podoba się ? Pisać dalej ? ;33

1 komentarz:

  1. bardzo mi sie podoba pisz dalej :) zapraszam do mnie : http://my-favourite-band.blogspot.com/ zostaw cos po sobie jak łaska xddd

    OdpowiedzUsuń