niedziela, 29 kwietnia 2012

JMN część 2 by Olgg :>

" Noc, gwiazdy i my ''
.. postawili cię . Zdjęłaś opaskę, ujrzałaś piknik, który był .. na dachu . Ktoś znów zakrył ci oczy . Ty : Zayn ? Z : Dobrze ! Nagroda za odgadnięcie zagadki  <pocałował cię w policzek> . Ty : Ojej . Z : Zapraszam , podano do stołu . Usiedliście na kocu, '' karmiliście się '' nawzajem, żartowaliście, po prostu  już nie mogłaś ze śmiechu, czuliście się w swoim towarzystwie bardzo dobrze. Zayn spoważniał i powiedział : Chodź znamy się kilka godzin, zakochałem się w tobie, czy zechcesz ze mną chodzić, a tak pro po jak masz na imię ? Ty : hahaha ! Oczywiście że chcę. I rzuciłaś mu się na szyję, całując go w usta . Położyliście się, złapaliście za ręce, patrzyliście w gwiazdy, a w tle leciało '' I Wish '' Ty : Heh, zabawne, tak samo się poznaliśmy, leżeliśmy na piasku oglądając chmury, a teraz gwiazdy . A tak wgl czemu ty mnie kochasz ?  Z : Nie wiem i kompletnie mnie to nie interesuje ! Kiedy się przytulaliście Zayn szepnął ci do ucha : mam jeszcze jedną niespodziankę .

_____
jaką niespodziankę ? ;DD
krótki, ale jest, jutro mam nadzieję że napiszę coś ; ) . 

2 komentarze:

  1. Wiem ! Niespodzianką będzie wielki karton z jego podobizną, ze środka wyskoczy jednorożec , masa elfów i pełno cukierków. Będzie kazał ci tam wskoczyć, a potem znajdziesz się w Krainie Czarów, a obok Ciebie znajdzie się Willy Wonka, który powierzy Ci Fabrykę Czekolady. Potem okaże się że gdzieś w głębi schował sto milionów dolarów i zostaniecie milionerami Malikami z małymi Malikąciątkami :D:D kocham moją wyobraźnię ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOO boski <3
    ciekawe co to za niespodzianka ? ;D

    OdpowiedzUsuń