wtorek, 17 kwietnia 2012

Imaginy Olgg part 7 : > .

Aneta wróciła właśnie z tańców. Otworzyła drzwi i weszła do pustego domu . Rodzice w pracy, a brat u kolegi . Poszła się przebrać, przegląda ciuchy, znienacka ktoś zakrył Anett oczy . A : Kim jesteś ? Znajomy głos : a kim chcesz żebym był ? A : Zayn ! Z : Musiałaś zgadnąć ? Aneta zachichotała i powiedziała : Poznałam Cię po budach z Nike . Z : Ale jak przecież mnie nie widziałaś . A : Ale widziałam twoje buty przy wejściu . Z : Niech to ! Mój Nikeholizm , grr . A : Oj , już przestań . I Aneta rzuciła się na niego, Zayn rozbawiony powiedział : Hola ! Hola ! A: Oj dobrze. A może tak potańczysz ze mną ? Z : Sam nie wiem .. A : Podobno przez taniec można się zakochać . Z : Więc tańczmy ! Tak do późnego wieczoru Anett z Malikiem, wpatrując się w oczy tańczyli, chłopak szepnął jej do ucha : Czy to znaczy że jesteśmy razem ? A : Już od razu, jesteśmy tylko przyjaciółmi którzy czasami chodzą na randki i się ca .. Zayn przerwał jej słowo pocałunkiem . A : Co na to inni ? Z : Nie ważne co powiedzą, jesteś ważniejsza od słów . Kocham Cię . 



Dedyk dla Anety Wódczak ; * . Mam nadzieję że może być ; )) . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz