niedziela, 1 kwietnia 2012

Część 5 ‘ Marzenia się spełniają ‘


.. do ciebie czuje . Nie wiem czy to zauroczenie czy zakochanie . Nie wiem . Musiałem powiedzieć , przepraszam jak cię uraziłem . Mówił lekko zdenerwowany . Ty : Spokojnie, połóż się i odpocznij i nie, nie uraziłeś mnie . Pochyliłaś się aby przykryć go, w jednej sekundzie jego usta dotknęły twoich .  Odeszłaś z rumieńcem na twarzy i uśmieszkiem . Kiedy wyszłaś z pokoju w którym leżał Niall . Chłopaki aż podskoczyli  i zaczęli wypytywać : I co ? Jak z nim ? Już powiedział ci ? Ale w tym momencie Zayn kopnął lekko Liama żeby przestał pytać . Ty : Już dobrze z nim, teraz odpoczywa . A co miał mi powiedzieć ? Harry powiedział < z niewinnym uśmieszkiem > niic Nazajutrz wypisali Nialla ze szpitala, czuł się lepiej . Powiedział że chce odpocząć, po czym położył się na kanapę , poprosił tylko o kanapkę . Do drzwi ktoś zapukał , była to Eleanor , Louis ucałował swoją dziewczynę i zaprosił do środka . E : Hey ! A kto to ? Jak masz na imię ? Ty : ja, jaa jestem [t.i] . Bardzo mi miło ciebie poznać . E : mi także, wybaczcie ale pójdę coś zrobił do picia jak można, jestem spragniona . L : Tak , wiem , to pewnie przeze mnie , jestem taki gorący ! arr . E : ojj ty głuptasku ! < pocałowała Lou w policzek > . Zayn : Ja jestem hot , a ty not ! Liam : obydwaj jesteście gorący jak grzejniczek, a ja jestem PIEC ! . <śmiech> Harry : Leci nasza piosenka w radiu ! Zaczęli wszyscy tańczyć . Ty jednak postanowiłaś pójść do Nialla , usiadłaś obok . N : Idź potańczyć z nimi . Ty : Nie, wolę zostać z tobą . N : To bardzo miłe . Zaczął żartować i śmialiście się , razem było wam wspaniale . W pewnym momencie Niall , choć był bardzo osłabiony wstał o własnych siłach i chciał coś ogłosić ! N : Słuchajcie ! Liam : Oszalałeś ! Masz leżeć ! . Harry : Nie przemęczaj się !  Horan ukląkł przed tobą na kolanach . Ty : Nie wygłupiaj się ! Zaczął śpiewać dla ciebie : ‘ .. czy ty [ t.i] chcesz być mną dziewczyną ? .. ‘ . Ty z łzami w oczach odpowiedziałaś : Oczywiście że tak ! . Chłopacy pogratulowali i wrócili do zabawy, a ty do później nocy rozmawiałaś z Niallem . 

by Olgg ♥ .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz