sobota, 7 kwietnia 2012

Częśc 9 ~ Ostatnia .


Zapukałaś do drzwi domu 1D . Otworzył uradowany Zayn i przywitał ciepłym głosem : Dzień dobry . Jak spałaś ? Ty : Hey ! Nie dobrze . Ja przyjechałam się pożegnać . Nagle wyskoczył Liam i krzyknął : Jak to !? Ty : Wybaczcie ale ja tak dłużej nie mogę .Macie ode mnie drobne upominki, a ten list dajcie Niallowi. Wszyscy posmutniali i przytulili cię na pożegnanie. Odeszłaś z łzami w oczach . Kiedy Lou przyniósł Horanowi, ten wstał gwałtownie, wyrwał list i zaczął czytać : 

Drogi Niallu
Pisze do Ciebie list o 3 w nocy . Krótki, ale jest. To ostatni dzień kiedy tu jestem. Wylatuje o 12.46 . Chciałam ci to powiedzieć w kafejce, ale byłeś zbyt zajęty. Zauważyłam że przeszkadzam Ci ostatnimi dniami . Więc postanowiłam odejść, wrócić do Polski . Może się jeszcze spotkamy na waszym koncercie . To była wspaniała przygoda, bardzo miło było was poznać. Kocham Cię .
[ t.i.]
Rzucił się aby cię odnaleźć, ale na próżno . Zrezygnowany wrócił do domu . Usiadł  na kanapie, złapał się za głowę i zaczął płakać . Podszedł do niego Lou . N : Która godzina ? H : Jest 12.50 . N : Wiecie na jakim lotnisku ? Może ją jeszcze złapie . Lo : Niall , przykro nam, to koniec . N : Nie! Li : Takie jest życie .. . Nialler na bardzo długo zamknął się w swoich czterech ścianach i grał na gitarze . Nie odzywał się do nikogo . Kilka tygodni później One Direction mieli koncert . Kiedy śpiewali piosenkę ‘ More than this ‘ Niebieskooki przerwał : Przepraszam ! Chciałbym coś powiedzieć . Napisałem nie dawno piosenkę dla pewnej dziewczyny i chce ją zaśpiewać, jak pozwolicie . Tłum krzyczał : Tak ! Tak ! Na końcu powiedział : To dla [t.i] . Nie wiem czy teraz to oglądasz, czy może .. i nie zdążył dokończyć. Weszłaś na scenę , przytuliłaś go ze wszystkich sił i powiedziałaś : nie umiem bez ciebie żyć , a on odpowiedział  ciepłym głosem : Nigdy nie przestałem Cię kochać . Wziął Cię na ręce i pocałował . 

Koniec .  

by Olgg .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz