poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Część 7 ‘ PL :D ‘


Zayn , Harry, Danielle, Eleanor, Liam i Louis przyszli do jadalni . Po śniadaniu , Harry wysypał prezenty i listy od fanów . Lo : Marchewka ! <szukał coś jeszcze po worku > a mówiłem że interesują mnie kobiety które lubią Lamborghini , eh .. . H : oo , zdjęcie, oo .. znowu  .. dziewczyny wysyłają swoje zdjęcia + numer  telefon . Z : Pokaż , ta ma ładny uśmiech . Zadzwonimy ? Harry i Zayn zadzwonili do jakieś szczęściary . Li : O dostałem list w którym pisze Directioners Pol .. p .. . Ty : Poland ! Li : Nie rozumiem tego języka . Ty : Daj, ja znam polski . <czytasz> mhm .. mhh .. Li : I co pisze? Ty : Że chcą w Polsce wasz koncert i pozdrawia wszystkich, czeka aż wejdziecie na twitcama . Li : Chłopaki ! Dajemy w Polsce koncert ? D : Chętnie odwiedzę Polskę, chciałabym zobaczyć ten kraj . Zayn : [t.i] pochodzisz z Polski ? Ty : Taak . Harry : To jedziemy ! Jak w Polsce są takie ładne dziewczyny jak [t.i] , to jasne !  <zarumieniłaś się > Ty : że ja ładna ? N : Ona nie jest ładna ! Ty : No właśnie ! N : To najpiękniejsza istota jaką znam, niesamowita, śliczna, przecudowna, boska , same zalety ! Ty : hahahha ! śmieszne . Lo : Więc jedziemy do Polski ! Ty : Może przejdziemy się gdzieś wszyscy ? 

by Olgg ♥ .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz